Českázahrada.cz - reklamace

Jako jedni z prvních e-shopů jsme připravili jsme pro Vás jistě velmi zajímavou službu - Servis Extra.

U všech výrobků zakoupených u nás na e-shopu nebo v kamenné prodejně Vám zajistíme
v záruční době Vašeho výrobku odvoz do centrálního servisu výrobce
(nebo do příslušného autorizovaného střediska).

Tato služba platí pro výrobní vady zjištěné uživatelem při řádném používání výrobku v záruční době, neplatí v případě poškození nesprávným užíváním a nedodržením pokynů k údržbě a používání.

Jak uplatnít službu Servis Extra?

  1. Pro uplatnění této služby si prosím stáhněte reklamační protokol nebo vyplňte formulář viz níže.
  2. Vyplněný reklamační protokol zašlete na e-mailovou adresu info@ceskazahrada.cz, nejlépe opět ve formátu DOC.
  3. Potvrdíme přijetí reklamace a zajistíme svoz výrobku do servisního střediska dané značky nebo k nám na servis.
  4. Reklamační protokol s popisem závady, doklad o zakoupení prosíme přidat k vyzvedávanému výrobku. Nedávejte zvlášť řidiči, je nutné aby bylo přímo u reklamovaného výrobku.
  5. Pokuste se výrobek nějakým způsobem zabalit dle Vašich možností, není potřeba originální obal, stačí jakákoliv krabice, strečová folie, igelit apod.

V případě nezáručních oprav tuto službu poskytujeme dle ceníku dopravní služby, ceny se pohybují od 150 Kč (motorové pily apod.) přes 450 Kč (sekačky apod.) až do 950 Kč (traktory, velké štípače).

Formulář reklamace