UPOZORNĚNÍ: od pondělí 30. června do pátku 4. července - celozávodní dovolená. Bude zavřený eshop, prodejna i servis. Plný provoz opět od pondělí 7. července. Děkujeme za pochopení a přejeme hezké letní dny.

SCHEPPACH, Strana 10

Servisní střediska Scheppach (Německo)

Postup při reklamaci výrobku Scheppach

  1. našim zákazníkům nabízíme možnost svozu reklamovaného výrobku přímo do smluvního servisu Scheppach dopravní službou DPD / DHL (je nutná dostupnost přes den v pracovních hodinách), žádost o svoz můžete poslat na náš e-mail: info@ceskazahrada.cz.
  2. můžete kontaktovat servisní středisko ve Vaší blízkosti viz odkaz Servisy Scheppach

Co je potřeba dodat k vadnému výrobku?

  • Jako záruční list slouží faktura od prodejce nebo prodejní doklad o zakoupení
  • Uveďte jaká je závada na výrobku
  • Nezapomeňte napsat Vaši adresu a telefonní číslo, servisní technik se s Vámi může spojit a konzultovat s Vámi závadu a způsob její odstranění

Výhradní distributor značky Scheppach pro Českou republiku

  • Firma GARLAND distributor, s.r.o.
  • Adresa Hradecká 1136
  • Město 506 01 Jičín
  • Telefon493 522 666
  • E-mai lservis@garland.cz
219 položek celkem

Stránka 10 z 10 - 219 položek celkem

×

Splátková kalkulačka ESSOX