Servis Extra - exkluzivně na Českázahrada.cz

Jako jedni z prvních e-shopů jsme připravili pro Vás jistě velmi zajímavou službu - Servis Extra.

U všech výrobků zakoupených u nás na e-shopu nebo v kamenné prodejně Vám zajistíme v záruční době odvoz do autorizovaného servnisního střediska dané značky.

Tato služba platí pro výrobní vady zjištěné uživatelem při řádném používání výrobku v záruční době, neplatí v případě poškození nesprávným užíváním, nedodržením pokynů k údržbě dle návodu k používání.

Jak uplatnít službu Servis Extra?

  1. Pro uplatnění této služby si prosím stáhněte reklamační protokol.
  2. Vyplněný reklamační protokol zašlete na e-mailovou adresu info@ceskazahrada.cz, nejlépe opět ve formátu DOC.
  3. Potvrdíme přijetí reklamace a zajistíme svoz výrobku do servisního střediska dané značky nebo k nám na servis.
  4. Reklamační protokol s popisem závady, doklad o zakoupení prosíme přidat k vyzvedávanému výrobku. Nedávejte zvlášť řidiči, je nutné aby bylo přímo u reklamovaného výrobku.
  5. Pokuste se výrobek nějakým způsobem zabalit dle Vašich možností, není potřeba originální obal, stačí jakákoliv krabice, strečová folie, igelit apod.

V případě nezáručních oprav tuto službu poskytujeme dle ceníku dopravní služby, ceny se pohybují od 150 Kč (motorové pily apod.) přes 450 Kč (sekačky apod.).

UPOZORNĚNÍ:

Pro využití této služby je jedinou podmínkou možnost převzetí zboží dopravcem během pracovních dnů v pracovních hodinách, není možné využít o víkendech, státních svátcích, večerních hodinách apod. Děkujeme za pochopení.